Namens alle Zeeuwse onderwijsprofessionals, directeuren en bestuurders
hangen wij op onze scholen de vlag halfstok.
Daarmee laten wij zien dat wij meeleven met de slachtoffers in Zeeuws-Vlaanderen, hun nabestaanden en families, en met onze onderwijscollega’s.
We wensen iedereen veel sterkte toe in de komende periode.
We denken aan jullie.